5050311505 |
Escola Inclusiva i Suport Conductual Positiu |
2018-2019 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
15/1/2019 - 2/4/2019 (25 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
C FEDAC - Sant Narcís |
|
c. Pare Coll, 1-3 (Girona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gironès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller pràctic que permeti oferir espais de reflexió, formació i creació d'entorns d'aprenentatge inclusius. Analitzar casos concrets del centre per poder oferir una millor resposta.
|
| |
Objectius |
1- Dissenyar entorns d'aprenentatges flexibles que ofereixin opcions variades per donar una resposta ajustada a les necessitats dels alumnes.
2- Revisar el projecte educatiu de centre des d'una perspectiva inclusiva.
3- Disposar d'eines i recursos que permetin actuar de manera preventiva i proactiva.
|
| |
Continguts |
-Disseny d'entorns d'aprenentatge
-Inclusió
-Suport conductual positiu
-Eines i recursos d'atenció a la diversitat
|
| |
Formador/a |
Vilà Alsina, Marta
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
-Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
-Disseny i aplicació d'una pràctica d'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
E-mail |
crp-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
15/01/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
22/01/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
12/02/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dimarts |
26/02/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimarts |
12/03/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dimarts |
19/03/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 7 |
dimarts |
26/03/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 8 |
diumenge |
30/06/2019 |
1700 |
1900 |
|
| |